fredag 17 januari 2014

Jo tack. Det funkar perfekt. Tack som frågar.

Min banks säkerhetssystem som innebär att kortet slukas i bankomat vid tre gånger felslagna koder, funkar lysande. Kan ha att göra med gårdagens misslyckande att ge dottern rätt kod när hon lånade mitt kort. Borde jag tänkt på, ja. Nå väl. Jag älgade graciöst mot min bank och hann in precis innan de stängde. Så nu är ett nytt kort beställt och på väg. Och jag måste bära runt på kontanter. Det gör jag ju aldrig annars. 
Nu ska jag och yngsta laga mat tillsammans, sen ska jag dejta soffan. 

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Fyll i blankettjäkeln i morgon om det inte går snabbare än 17 minuter. Sedan soffa. Jag är också där.

Monica sa...

Soffan har jag dejtat hela dagen, snart blir jag väl utkastad.
Trevlig helg!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag trodde det var tre gånger vid samma tillfälle? Fel av mig alltså. Bra att veta.

Singelmamman sa...

Spader Madame: Blankettjäveln får vänta till imorgon. Soffan ropade högre.

Monica: :-) Äh soffor är snälla.

I will not keep calm: Trodde jag med. Nu vet vi.