lördag 11 januari 2014

Nä men!

Ser du? Snö. Plötsligt händer det.

8 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Do not like it.

Åsa Hellberg sa...

Jag är ungefär tre km från dig, och suckar.Trodde vi skulle slippa den i år.

Fru Venus sa...

Hoppas eländet smälter bort pronto.

Agneta sa...

Jag vill ha snö!

Knasterfaster sa...

Jag är nästan lika förvånaf över snön som över att du var vaken så tidigt! Härligt! Hoppas du väckte Nilla så att ni kunde äta en lång härlig frukost.

Shamrock sa...

lite förvånande måste erkännas

Anonym sa...

Äntligen!

Singelmamman sa...

I will not keep calm: Inte jag heller.

Åsa Hellberg: Säger samma som du.

Fru Venus: Jag med.

Agneta: Jag ville det, före jul. Inte nu.

Knasterfaster: Jag var också lite förvånad.

Shamrock: Jag är inte helt nöjd.

tantaugustastekopp: Jo egentligen. Men inte nu.