tisdag 7 januari 2014

Nu är jag nästan färdig

Att fira i många dagar är fantastiskt. Roligt. Och en aning tröttande får jag lov att tillstå. Ikväll åker jag och mina ungdomar hem från Malmö. På grund av, jag vet inte helt ärligt varför, hade jag bokat vår hemresa tre timmar senare än jag trodde att jag gjort. Lite tråkig stämning i vår lilla resegrupp. Men som bonus får vi träffa min syster och svåger lite extra. 
Jag fick finfint armband av syster med familj igår. (Man kan ana ett annat armband också, ett fint från Fru Venus med man) Mina tonåringar gav mig det allra mest underbara halssmycket!
Ikväll kanske jag inte orkar, men imorgon ska jag öppna alla paket jag fick i lördags. 


7 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Åh, vilket otroligt gulligt halssmycke! Kanske är för att du har otroligt gulliga barn?

Spader Madame sa...

Åh så fint!

Unknown sa...

Oj, hänget ser ut som TOUS, men det är inte det.
TOUS symboler ser exakt ut som det där:
http://www.tous.com/ic-en/item/tous-basics-115904000/?t_type=src&t_type=cat

Det finns i flera olika varianter med samma symboler.

Helena m. 4 sa...

Åh, det där guldiga smycket (eller kanske främst "symbolerna") känner jag igen... Hjälp mig komma på varifrån... Fick en väldigt positiv Retro-flash-känsla av att se bilden...
Grattis direkt från mig (om min hälsning via Spring-Cissi av nån anledning inte nått fram) och hoppas din tågresa inte drabbas av förseningarna vi hör om på radion just nu...
Kram !

Shamrock sa...

jättefina

Malde sa...

Fina smycken till en fin kvinna!

Singelmamman sa...

I will not keep calm: Tack snälla du!

Spader Madame: Väldigt fint. Och 100 kr går direkt till BRIS.

Kristina Funck: Exakt vad jag tänkte!

Helena m. 4: Se Kristinas svar ovanför. Kanske där? Jo då. Tusen tack för hälsning!

Shamrock: Tycker jag med.

Malde: Tack snälla du!