torsdag 6 februari 2014

Som förr

Foton från min födelsedagsfest. Så. Spännande!

11 kommentarer:

Sus sa...

Dom vill jag se någon dag! Tror jag..

Cissi sa...

Åh så roligt!! Ler fortfarande när jag tänker på den kvällen! Feelgood!!

Cissi sa...

Åh så roligt!! Ler fortfarande när jag tänker på den kvällen! Feelgood!!

Knasterfaster sa...

Åh så spännande! Jag tog många foton. Hoppas att något blev lyckat.

Shamrock sa...

å vad kul med riktiga foton (som man kan ta på)

Spader Madame sa...

Dem hade man velat se!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Eller inte...

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Fast nu måste du bjuda in alla igen så att vi får se bilderna ;)

Fru Venus sa...

Tredje gången gillt? Mina kommentarer bara försvinner. Vad jag vill ha sagt är att pappersfoton bara är bäst! Och så hoppas jag att Sus sköter cencuren.

Sus sa...

Sus sköter allt!

Singelmamman sa...

Sus: Typ ikväll.

Cissi: Samma här! Ler fortfarande!

Knasterfaster: Det var bra att du gjorde. Och det är många lyckade kort.

Shamrock: Väldigt roligt! Och speciellt.

Spader Madame: Det lovar jag att du ska få.

I will not keep calm: Jo då.

I will not keep calm and you can fuck off: Kanske inte alla, på en fest, men visa fotona måste jag absolut göra.

Fru Venus: Dumma blogger. Sus får bara titta, inte censurera.

Sus: Ibland.