lördag 31 maj 2014

Ibland händer det inte så mycket

Imorgon är första dagen i juni. Månaden börjar bra, ser det ut som, det ska bli soligt och varmt och jag tänker ta en lång promenad. Jag är glad att jag gick och handlade igår. Jag fick krama om den unga kvinnan utanför vår affär och jag fick en väldigt hjärtlig kram och kindpuss tillbaka. Jag gick också till den nyöppnade delikatessaffären i centrum. De säljer ryska delikatesser och en av ägarna, en ung kille, berättade entusiastiskt om alla varor. Där ska jag definitivt handla en annan dag.
Idag har jag speedträffat min tvillingsyster och systerson hemma hos mamma på lunch. Annars har jag inte gjort så mycket idag.

4 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Jag och jag och jag......det brukade vi säga om en svärfar jag hade en gång....och du är inte ett spår lik honom! Bara så du vet! Kramar stora

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Rätt skönt att göra ingenting ibland. För delen så gjorde du ju nånting.

Åsa Hellberg sa...

Jag åt rysk kaviar för första gången för ett par månader sedan. Riktigt gott.

Singelmamman sa...

Snäckan: Du är gullig du! Kram

I will not keep calm: Ja lite gjorde jag.

Åsa Hellberg: Rysk kaviar är jättegott!