tisdag 10 juni 2014

Kanske inte vad jag tänkt mig

Innan jag åkte hit tänkte jag på rehab lite som semester. Ta det lugnt och komma ikapp lite. Idag, andra dagen, konstaterar jag att det inte riktigt är så. Igår hade jag fem bokade möten/behandlingar plus att jag tog en promenad på sju kilometer. 
Klockan 22 sov jag tungt. 
Idag gick jag upp kl 4 och skakade liv i småfåglarna, de hade försovit sig. Jag somnade om och klockan 8 var jag redo för tryckvästen.
Den pumpar upp sig genom att fylla kanaler med luft. Det blir trångt men alldeles fantastiskt skönt. Nu ska jag äta frukost, sen väntar två träningstillfällen i gymmet. 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Trots ett aktivt schema så låter det ändå som du har det väldigt bra.
Ta hand om dig.
Kram!

Spader Madame sa...

Känns som om det ändå funkar. Kan de inte ha en behandling för benen, så att man slipper det där rakandet?

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Har de plats för tonårsmorsor också?

Sus sa...

Det där är en tvångströja. Jag är ledsen, men du är nog på det där stället som Realisten ofta vill ha skjuts till.

Anonym sa...

Glad att du har fullt upp med behandlingar. Ju fler desto bättre. Hoppas de gör nytta också. KRAM! /Syster Yster

Snäckskalsdalen. sa...

Oh, nu blir du omhändertagen och får tejp och chica tröjor på dig. Det är nog bra för jag ser att du ser glad ut! Njut! Kramar

Fröken Blund sa...

Jag saknar dig! Finaste Ann!
stor kram till dig, med eller utan rymdkapsel.

Singelmamman sa...

Cissispringer: Jag har det oförskämt bra.

Spader Madame: Det funkar finfint. Jag ska kolla efter benbehandling.

I will not keep calm: De borde de verkligen ha!

Sus: Är jag? Det förklarar de små och enkelt möblerade rummen.

Syster Yster: Jag är också glad och de funkar finfint! Kram

Snäckan: Jag har det så bra att jag knappt tror att det är sant.

Fröken Blund: Åh! Gulliga vän! Tack och kram!