lördag 2 augusti 2014

Jag är så lurad

Jag hann med båten i morse. Tack Knasterfaster med sambo. Till Fru Venus som firar sin födelsedag. Döm om min och alla andras förvåning när det visade sig att nämnda Fru just blivit fru igen.
Det nygifta äkta paret tog emot oss på berget. När vi skålat för brudparet öppnade baren.
Smarriga smörgåstårtor och en marängtårta to die for höjde stämningen ytterligare. Nu vänder jag åter till Stockholm. Ännu en gång, ett jättestort GRATTIS till det nyblivna äkta paret. 

6 kommentarer:

Nica sa...

Åh, du hann! Åh - du fick vara med! Jag kunde inte - men vilka härliga bilder!!

Ezter sa...

Så härligt att du hann, och kunde, vara med!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Vilken tur att du hann om det var såna där eskapader du skulle på!

Sus sa...

Men snuvades ni på själva vigseln?

Realisten sa...

Jag är chockad. Jag. Hade. Inte. Minsta. Misstanke.
De är så fina!

Agneta sa...

Underbart!