tisdag 5 augusti 2014

Men varför har alla slutat lägga upp matbilder?

Idag har jag:
- promenerat och svettats mer än jag någonsin gjort.
- ätit godaste spenat-fetaost pajen snedstreck pirog, lagad av dottern. 
Jag har också...
- fört en ojämn kamp mot getingar. Till slut tog de slut och jag har utmattningssyndrom i handen av allt dödande. 
- duschat ett antal gånger. Svettas lika mycket fortfarande. 
- hittat två intressanta lägenheter jag vill kolla. 
- lyssnat på Timbuktus sommarprogram. Ett program som borde vara obligatoriskt för alla. 
- umgåtts med mamma.
- umgåtts med dottern. 
- haft en väldigt bra dag.

2 kommentarer:

Fröken Blund sa...

älsk på Timbuktu så att det skriker om det.
jag går nog ut och skriker det oxå tror jag.
det är jäkligt mycket hojtande idag.
kram

Singelmamman sa...

Fröken Blund: Älsk på det! KRAM!