torsdag 20 november 2014

Krossat glas, flyttkalas och en prinsessa på flyttkartonger

Flytten bjöd på oväntade vändningar. En ärvd lampa som jsg bestämt mig för att behålla slogs sönder när jag smällde en bildörr på den. 
Alice skrämde slag på mig när hon sprang och gömde sig och jag trodde hon sprungit ut på gatan.
Antal kartonger översteg antalet 60 och de två förråd jag har fylldes till bredden. 
Jag har glömt att adressändra hos Internetleverantören så vi har inget bredband. 
Jag älskar nya lägenheten och skålade in den med champagne igår. 
Alice får hör illustrera min känsla när jag slutligen kom i säng. 

3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Skål för att älska sin nya lägenhet!!
(Med gröna balkonger?)

I mitt huvud sa...

Underbart att du älskar nya lägenheten! Grattis, och lycka till med att boa in dig!

DDT sa...

Grattis till både dig och Alice! Hoppas att du hann packa upp sängen så att du inte blev tvungen att göra Alice sällskap på kartongerna. Även om hon ser ut att ha det väääldigt bekvämt.