fredag 4 september 2015

Uppladdning

Imorgon ska jag springa tjejmilen med 30 000 andra kvinnor. Eller springa och springa, mitt tempo kan snarare beskrivas som snäppet snabbare än gång.  
Jag har de senaste två dagarna ägnat mig åt att ladda upp inför loppet. Med huvudvärk och ett mystiskt bettliknande märke i pannan. 
Det kliar inte, men svider både under huden och på huden. Det känns som om huvudvärken beror på märket, vad det nu är. 
Ikväll gör sonen lasagne, och jag fortsätter med min lugna uppladdning. 

2 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Vad märkligt?
Hoppas att det går över så att du kan vara med i loppet. Heja!

Anonym sa...

Hm... vad kan det vara? Hoppas huvudvärken går över och att du har en trevlig tjejmil i morgon. Jag ska rodda gårdsfest för mina brf grannar. Vilket säkert blir trevligt men jag hade ju så gärna kommit och hejat - för jag uppskattade ju så när du kom i regnet med Anne och hejade!