torsdag 24 mars 2016

Vissa dagar

När man börjar dagen med att bli bjuden på frukost av en fantastisk bloggkompis kan inget gå fel. Så den enormt intensiva stunden på jobbet ägnade jag åt att skriva ut ett papper. Det gick bra.
Sen gick jag till frisören. Väl där blev jag varse att jag bjudit in mig på middag hos goda vänner. Slumrig hjärna må ja säga. 
Nu väntar fyra dagar i total avslappning. Jag ska röra några fingrar lite, tillräckligt för att hålla i champagneglaset, i övrigt inte en rörelse.
Glad jävla påsk! 

2 kommentarer:

Lilla Blå sa...

Och glad jävla påsk på dig också, kära frukostkompis. Underbart att äntligen få se dig. Ta ett glas bubbel för mig i helgen så gör jag detsamma. Cheers!

Singelmamman sa...

Lilla Blå: Underbart var ordet. Synd att tiden gick så fort bara. Tar till och med två glas bubbel, för oss. Kram