fredag 28 juli 2017

Bröllopsdag

Igår drog jag ner till Malmö, sonen, mamma och storasyster är med på resan. Jag fick möjlighet att umgås med vänner jag mött via Twitter. Lika fantastiskt som att möta alla bloggvänner. Idag har mitt övriga sällskap gått iväg för att möta mina barns farmor tillika min ex-svärmor. Jag avstod. Strosar istället runt i stan och njuter av ledigheten och att jag gjort bra val för mig. 

Ikväll blir det bröllop. Min bästa och enda systerson gifter sig. Det är evigheter sen jag var på bröllop så jag är taggad som om det vore min egen son.

Igår fick jag också möjlighet att säga hej till dottern. Snabbaste hejjet någonsin då hennes uppkoppling vid poolen därborta i LA inte var den bästa. Men hon såg ut att må bra. 

Nu ska jag slå mig ner i solen och läsa en bok. Hej så länge.

Inga kommentarer: